יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

כיצד למנוע ולטפל בעובש שנוצר על ריהוט גן מעץ

ריהוט גן מעץ הוא פופולארי ביותר אך הוא יכול להינזק כתוצאה מעובש ישנם מספר דרכים כדי לבדוק אם לריהוט הגן מעץ יש בעיה של עובש, אלה כוללים שכבה שעירה או מבריקה בחוץ על הרהיטים, כתמים לבנים, ירוקים או שחורים בגרגר של העץ או מפרקיה, וצבע לבן חלקלק או ציפוי אפור על העץ. במידה ומדובר בריהוט שיש לו סטנד גבוה כמו נדנדה לגינה יש לשים גגון על מנת למנוע היווצרות של עובש על החלק העליון של סטנד הנדנדה ובכך לשמור על העץ

ישנן מספר דרכים בדוקות להיפטר מעובש על ריהוט גן מעץ, אבל הדבר הטוב ביותר לעשות הוא למנוע מהעובש לגדול על הרהיטים שלך. מניעת עובש היא לא פעולה שמצריכה זמן רב ומאמץ יחד עם זאת עובש יכול להיות כתוצאה מלחות ומסביבה חמה בה הרהיט נמצא. להלן כמה טיפים כיצד לשמור על ריהוט הגן מעץ נקי וללא עובש.

תרופה טבעית זולה על מנת להיפטר מעובש היא חומץ לבן. פשוט לשפוך חומץ לבן מהול בבקבוק תרסיס ולרסס אותו על תחומים של ריהוט הגן שנוטה לעובש. מוצר נוסף טבעי שאתה יכול להשתמש הוא שמן עץ. שמן העץ נשאר על פני השטח ומונע עובש חדש, הכל תלוי כמובן באיכות השמן. שני המוצרים עובדים גם על משטחים אחרים, כגון רצפות, קירות, תקרות ומשטחיםמוצר נוסף אחר המשמש להסרת עובש הוא אקונומיקה אבל הוא לא יכול להישאר על פני משטח העץ ולכן אינו יכול למנוע עובש מלגדול שוב, הוא יעיל יותר במניעת עובש הקיים.בהתחשב בכך שלא ניתן לעמוד בפני רטיבות ועובש, זה הכרחי לחסל את המקור של רטיבות/לחות כדי למנוע ממנו לצמוח מחדש. הדבר הטוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות כדי למנוע עובש מלגדול על ריהוט גן הוא למנוע חדירת מים אל העץ. אז אם אתה רוצה לשמור על הרהיטים שלך ללא עובש יש לשמור אותו יבש.

לסיכום עובש קיים ותמיד יהיה יש כמה דרכים למנוע אותו וכמה דרכים להיפטר ממנו כמו שהזכרנו קודם, הדרך הפשוטה ביותר זה לכנות כיסויים לריהוט גן או ריפודים לריהוט גן שיכולים לשמור עליו לאורך זמן, הריפודים אמנם דוהים בשמש אך עדיף תמיד להחליף ריפוד בכמה מאות שקלים מאשר את כל ריהוט הגן באלפי שקלים, תחשבו על זה.



שולחן מעץ


נדנדה לגינה מעץ מלא



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה